اگر از کلمات کليدي طولاني نياز داريد استفاده کنيد و کسب و کار شما محدود به بخش هاي خاصي مي شود، مانند خريد و فروش ماشين در ايرانشهر، بايد بدانيد که با گوگل ميتوانيد با ايجاد کردن تبليغات در مورد اين عبارت به کاربراني که نياز دارند تا در مورد شهر ايرانشهر و خريد و فروش ماشين اطلاعات کسب کنند کمک کنيد، و به راحتي کاربران را به وب سايت خود منتقل کنيد و از کلمات کليدي پيچيده و عبارت هاي تبليغاتي براي بهبود کسب و کار خود در گوگل استفاده کنيد، که اين کلمات کليدي به دليل داشتن ماهيت چند کلمه اي مي تواند بسيار به وب سايت شما کمک نمايد   .


 


تبليغ در گوگل مي تواند ورودي محلي سايت شما را افزايش دهد


اکانت گوگل ادوردز شما با داشتن ويژگي هاي بسيار کاربردي مانند شناسايي و نمايش تبليغات در گوگل تاپ سئو اساس محل جغرافيايي، استفاده از زيپ کد(کد مربوط به هر کشور و شهر)و همچنين استفاده از آي پي آدرس مي تواند به کاربران در امر پيدا کردن مشتريان محلي بسيار کمک نمايد، به عنوان مثال اگر شما يک کسب و کار خاص در مشهد داريد، مي توانيد با مشخص کردن کلمات کليدي خاص کسب و کار خود بيشتر افرادي که در مشهد حضور دارند و در حال استفاده از اينترنت هستند را نشانه گرفته و سرويس هاي مخصوص خود به مشهد را به آنها نمايش دهيد
اين موضوع مي تواند به صورت مستقيم بر درآمد شما از کسب و کار نيز تاثير مثبت بگذارد.


با تبليغات در گوگل از رقباي خود پيشي بگيريد


همه ما دعواهاي برند را بخصوص در تابلوهاي تبليغاتي شنيده ايم و ديده ايم. تبليغات در گوگل گزينه اي هوشمندانه و نسبتا آسان براي رقابت با رقبا فراهم مي کند. بياييد بگوييم که شما با يکي از مارک هاي موجود در حوزه کاري خود رقابت تنگاتنگي داريد و گمان مي کنيد که بيشتر فروش هاي آينده توسط آنها به اشتراک گذاشته شود.


براي تهيه نسخه پشتيبان از اين فرض ، گزارش اشتراکي ادوردز نشان مي دهد که بيشتر اوقات اين رقيب شما در Google از شما پيشي مي گيرد. با تبليغات در گوگل ، مي توانيد استراتژي هاي مناقصه اتوماتيک "Target Outrank" را انتخاب کنيد تا پيشنهاد خود را براي پيشي گرفتن از رقابت مشخص شده در حراج تنظيم کنيد. پيشي گرفتن از تبليغات رقيب را مي توان يکي از مهمترين مزاياي تبليغات کليکي گوگل ناميد.


شبک? جستجوي گوگل (Search Network) چيست؟


 


شبک? جستجوي گوگل به تمامي رسانه‌هايي (متعلق به گوگل يا همکار با آن) اشاره دارد که کاربران در آن‌ها جستجو مي‌کنند. در واقع، اين شبکه ميليون‌ها کاربري را هدف قرار مي‌دهد که روزانه عبارت‌هاي مختلف را در خود سايت گوگل، سرويس نقش? گوگل و سيستم‌هاي همکار گوگل جستجو مي‌کنند (اصطلاحاً به عبارتي که کاربر جستجو مي‌کند، Search Query مي‌گويند).


خب، حالا شما به راحتي مهم‌ترين شبکه‌هاي تبليغاتي در گوگل را شناختيد. در قدم بعد، بايد انواع روش‌هاي تبليغ در اين شبکه‌ها را بشناسيم. به عبارت ديگر، گوگل روش‌هاي مختلفي را براي نمايش تبليغ‌تان در هر يک از اين شبکه‌هاي تبليغاتي در اختيار شما قرار داده است.


اجازه دهيد هر کدام از اين روش‌هاي تبليغاتي در گوگل ادز را از حالا، کمپين بخوانيم. بر اين اساس، مي‌خواهيم انواع کمپين‌ها در گوگل ادز را معرفي مي‌کنيم و به شما بگوييم که هر کمپين، اجاز? تبليغ در کدام رسانه‌ها را به شما مي‌دهد:


 http://www.topseo724.com منبع :


 


 


 


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : گوگل ,تبليغات ,کلمات ,تبليغاتي ,کنيد ,کليدي ,کلمات کليدي ,جستجو مي‌کنند ,شبکه‌هاي تبليغاتي ,جستجوي گوگل ,پيشي گرفتن ,کلمات کليدي طولاني
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رویا حسینی دکتر ققنوس اذر دنیز پامرانین وارداتی کلینیک کاشت مو طبیعی و کاشت ابرو و کاشت ریش ویرافایل شهرآشوب | یادداشت‌های سینا طاهری اطلاعات فرش ماشيني هر چی که بخوای